Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Chopek | użytkownik

imię i nazwiskoRafal adres zarejestrowany07.12.2008 @11:27:07 ostatnio na stronie27.06.2011 @13:46:00

Vanwe

Jak górski szept
wiatr przemyka dolinami.

Jak okrzyk fal
wiatr trzęsie brzegami.

Tak ptasi śpiew
Wiatr niesie do serca

Tak milczenie drzew
wiatr ciszy morderca.

I smutną odpowiedzialność
Wiatr tłumi bezradnością

I rozpaloną radość
wiatr nazywa nicością

A ja staram się być kim jestem
Wiatr miał mi tylko pomagać

A ja staram się trzymać prosto
Wiatr bedzie sie wzmagac

For Vanwe:
http://www.digart.pl/praca/3241282/Allelujah.html - Stjarna

--------------------



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze1013 posty na forum1

komputer / sprzęt
nóz, siekiera, szpadel.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alloballo    30.07.2009 @20:25:44
okeej. wiec kontynuacja 'terapii' [nie umiem tego nazwac lepiej] krytykujaco-pomagajcej. tez moze byc xD
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~alloballo    30.07.2009 @15:23:32
wiec co zrozumialam zle? ;>
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~alloballo    29.07.2009 @14:19:03
czasami naprawde trudno Cie zrozumiec.
czyli odwrotnie xD
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~alloballo    29.07.2009 @14:01:52
o.O musiałeś mieć naprawde dobry dzień, zeby cos takiego napisać.
a już myslałam, ze zawsze bedziesz mnie krytykowal xD
w kazdym razie milo, dziekuje ;]

a profilowe jest stare, tak. xD
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Ammie    27.07.2009 @12:06:20
kółka wyczarowałam
~ViG    27.07.2009 @07:55:48
Dziękujemy serdecznie
Dworzec jest w polsce, o konkretnie w Krakowie jedyne na peronie co jest dorysowane to zegar i tabliczka z nazwą peronu
Pozdrawiamy ViG
~Messien    23.07.2009 @14:13:28
wyśmienita galeria
~alloballo    21.07.2009 @21:39:57
tamto zdjęcie nie było przypadkiem. pudło.
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~nicki    20.07.2009 @18:11:39
oh więc przeczytaj jeszcze raz moją wcześniejszą wiadomość ze zrozumieniem, tam Cię uświadomiłam
_______
Fakt, iż poświęcam swój czas na pisanie tego komentarza sam w sobie jest pozytywną oceną...
~jakka    18.07.2009 @00:20:57
takich rzeczy raczej się nie zapomina ....chyba że sie mylę ??
_______
dziś tonę w blasku, w blasku tego świata ...
~Stjarna    18.07.2009 @00:19:44
denerwuje Cie ten serwis? jest opcja " usun konto "
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~jakka    18.07.2009 @00:16:07
zapraszam u mnie internet jest
_______
dziś tonę w blasku, w blasku tego świata ...
~jakka    17.07.2009 @23:26:48
kiedy coś nowego ?? pozdrawiam serdecznie
_______
dziś tonę w blasku, w blasku tego świata ...
~Stjarna    17.07.2009 @19:48:40
nie pochlebiaj sobie
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~Ammie    17.07.2009 @15:17:41
przykre jest niemiećzajęcia, więc nie odbiorę ci jedynego, oj chopuś
~Ammie    17.07.2009 @12:34:59
nudzi mnie frustracja
~polavattley    17.07.2009 @12:19:08
dzieki za komentarz
popracuje jeszcze...
~Stjarna    17.07.2009 @10:39:53
no ze bys byl
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~ermon    17.07.2009 @08:39:30
następny przeciwnik o tym że robie coś swojego chyba świadczy moja galeria a to tylko zwykły retusz - to nie ma być sztuka - to ma byc poprostu estetyczne
~Ammie    16.07.2009 @21:27:13
~Stjarna    16.07.2009 @11:31:31
pajęczno albo masłowice, ja bylam na tym pierwszym bo na drugi nie mialam grupy zeby sie zebrac i jechac
wow!
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~nicki    15.07.2009 @20:32:22
to zrozumiałam, tylko nie wiem czemu to do mnie?
Pewnie jesteś tego świadomy, że nie każdy ma w sobie potrzebe tworzenia czegoś nowatorskiego, genialnego i pomysłowego jak Twoje prace...
_______
Fakt, iż poświęcam swój czas na pisanie tego komentarza sam w sobie jest pozytywną oceną...
~Stjarna    15.07.2009 @09:59:15
pajeczno ?!
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~nicki    15.07.2009 @00:22:45
?
_______
Fakt, iż poświęcam swój czas na pisanie tego komentarza sam w sobie jest pozytywną oceną...
~Stjarna    14.07.2009 @23:57:10
ze przepraszam
gdzie miales byc?
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt